2009年6月15日 星期一

〈香港再出發宣言〉、〈七一我們實上街〉 2009-06-15

今天看見《基本法》委員會委員劉迺強發起並於本港各大報章刊登的〈香港再出發宣言〉,心當下一寒。

我們怎能不發聲。湊巧,早前兩天淋浴時得些片詞斷句,就組合一起。

〈七一我們實上街〉ver.I 090614

七一我們實上街
去話俾你地知你有幾不該
七一我們實上街
我地 唔需要 接受和諧

一個禽流感 就做大龍鳳
全球經濟差 又話U grad 係要捱窮

七一我們實上街
去話俾你地知你有幾不該
七一我們實上街
我地 唔需要 接受和諧

和諧經濟 其實係溫水煮蛙
比港英 既非政治化仲要可怕
色情資訊 要大力過濾
怕連政治新聞 都努力排除

七一我們實上街
去話俾你地知你有幾不該
七一我們實上街
我地 唔需要 接受和諧

我地都拒絕 被政治活埋



----
其實我唔識音樂。自己唱個 demo 又覺得好難聽。
好啦,但係我要。

沒有留言:

張貼留言